Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~k0 | użytkownik

imię i nazwiskoli adresbydg zarejestrowany03.06.2006 @09:27:31 ostatnio na stronie05.02.2017 @14:32:27

[horyzontalnie chwilowo nie. 1, 2, 3.. 100 lat i zmiana zdjęcia.. jedno oko na Maroko, ale bez patrzenia też umiem]

f a b r y k a k o l o r o w y c h o b r a z k ó w
- odciski głowy na ścianach i podłodze świata -
miejsce moje na detox od tego, co się przytrafia. nie znajdziesz tu niczego pracowo-zleceniowego. sama ortodoksja przekory błędu. z neurofotonów rozkosznie mi lepkich wycieram palce o blat i kieszenie spodni.

aha..
>>> http://autofocus.blox.pl/2008/01/Wielcy-fotografowie-w-Internecie.html <<<

1221 obserwowanych-nie-widzianych, przez ponad miesiąc. zaniedbałam się i zapuszczałam w takie miejsca, w jakich szuka się spokoju. przepraszam. nadrabiam.

więcej ostatnio bywam, niż jestem.


rozbawiłam się http://www.digart.pl/forum/temat/144040.html?p=13


resztę widać tam

I
v

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwieszgdzieszukać.com
digarty483 komentarze8221 posty na forum35

komputer / sprzęt
pan Bernard, szary metalik, najlepszy

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ChildOfDarkness    01.08.2006 @19:37:31
Dzięki Pozdrawiam
_______
"Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi!!!"
~Naur    28.07.2006 @13:53:16
dziekuje bardzo za uznanie
_______
...hey k.l.m., at t, the u.k. post system - do you still love me...
~caesar77    28.07.2006 @00:12:30
There is a building in the city where I live that has these Stems and flowers made of metal. I just put my camera close to the ground to get the shot =]
_______
*Poof!*
~ 3755819~
+Jaroslav    27.07.2006 @21:51:24
ja tam ni gram w gry zupełnie więc o filmie zaraz miSie skojarzyło
Tymotek mówił mi że świetny a jak na prawe ni siem może kiedyś dostane w łapy dvd to zobacze :P:P

+Jaroslav    27.07.2006 @21:46:13
mozlie, niestety nie dane mi było zobaczyć ów świetny film dzięki za komentarzyk, pozdrawiam.
+Jaroslav    27.07.2006 @10:52:18
miło że zauwazyłaś prócz ucylonego okna włąsnie tą przeźroczystość budynku
miłego dzionkaaaaa
~ig    25.07.2006 @12:30:43
tam leciał ptak.
nieplanowany, ale zaprzyjaźniony później. (;
~kaminska    23.07.2006 @22:21:58
:F .
ależ oczywiście.
a swoją drogą, to te ryby są naprawde TAKIE.
ewer.
_______
androidalna broń uniwersalna ostatecznego rozstrzygania.
~Foba    23.07.2006 @16:03:49
dziekuje Ci bardzo za takie dluuuugie odwiedzinki ciesze sie ze to co robie zainteresowalo Cie zycze milego dnia i pozdrawiam !
_______
" jeśli istnieje coś, warte tego by zmienić się ... zrobię to. "
+Jaroslav    23.07.2006 @10:38:06
dziękuje miłego dzionka
~yuke    22.07.2006 @21:47:37
Dzięki wielkie za wszystkie komentarze, bardzo poprawiły mi dzisiaj humor Pozdrawiam serdecznie
~yuke    21.07.2006 @17:59:45
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
~vielcerealny    21.07.2006 @12:53:51
narazie to nie moge sie oswoic z nowym da
pozdróweczki
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~SunFireX    21.07.2006 @12:26:27
Nie ma sprawy
_______
"Co śmierć wykosi, miłość posieje, i to jest życie."
Henryk Sienkiewicz
~telepawica    14.07.2006 @01:21:09
nie dostalam sie na ASPi chwilowy zastój...rozmyślam co dalej...rodzinka z daleka przyjechała...więc się nią zajmuję...i jakoś chwilowo nie chce mi sie zamieszczać...wcześniej był "przymus"bo oceny na ASP mi się przydawały...w opstatniej chwili poprostu się zdecydowałam...bez przygotowania...to co narysowałam,to dałam...no,ale miejsca nie starczyło dla takich po 3 latach na politechnicecoś zamieszcze....w k0ońcu....może staresze rysunki...może nowe fotografi-jak mi się uda akumulatorki doładować-bo mi się ładowarka rozwaliła do bateriimiłego wyjazdui fajnie,żre spotkała mnie TAKA digartowa zanjomość....bo z kimś kto zaczyna,ale juz potrafi...bo z kimś kto zaczyna i pędzi w dobrym kierunku...miłego wyjazdu...
~siwysc    10.07.2006 @09:16:54
o myslalem ze juz nikt tego nie oceni a tu prosze dzieki serdeczne :D
~jazzY    08.07.2006 @09:14:02
fajna galeria.. oceniłem to, co poruszyło mnie najbardziej. trzymam kciuki i pozdrawiam
_______
Miłość nie istnieje. Są tylko niezbite dowody jej istnienia...

Moja galeryjka http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=jazzY Pstrykam, bo lubię.

...a z innej beczki: http://www.outsidemusic.net/thetime/ http
+lisa    07.07.2006 @13:54:13
gotowe. pod miniaturą pracy rozmiar nie zgadza się z rozmiarem właściwym, ale to już bug systemu edycji digartów. praca się ładuje i jest widoczna jak należy a to jest najważniejsze. nie ma za co
+lisa    07.07.2006 @13:36:38
pozostaje Ci w tym momencie edytować tę pracę, a jeśli się nie uda to możesz posłać mi ją na adres lisa@digart.pl i ja już się resztą zajmę tak że będzie grać i buczeć.
+GrimmReaper    07.07.2006 @13:23:17
prawdopodobnie problem leży gdzies po stronie twojego łącza - spróbuj za jakiś czas jeszcze raz.
_______
Come on Toshi! Come on!
~helva    07.07.2006 @09:44:39
dziekuje
_______
Jezus był Żydem .... no trudno.... ale Maryja na pewno była Polką
~vielcerealny    06.07.2006 @17:35:06
nie przejmuj sie tym kolesiem
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~vielcerealny    06.07.2006 @17:33:53
WAKACYJNA
pod jakim względem_
pozdrawiam serdecznie!!!!
_______
http://www.playstop.pl/blog CIEKAWY BLOG
~stsaint    03.07.2006 @23:49:48
_______
ocb?
Poprzednia strona 1 ... 48 49 50 51 52 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt